Program Partnerski
REGULAMIN PROGRAMU PARTNERSKIEGO
Data aktualizacji: 2024-07-01
I Postanowienia ogólne
1.Organizatorem oraz Koordynatorem Programu Partnerskiego tzw. Afiliacyjnego (zwanego dalej “Programem”) jest NaszKonik.pl, Inovpol sp. z o.o. z siedzibą w Warszawie, ul. Fiołków 15/3, 05-077 Warszawa, wpisaną do rejestru przedsiębiorców Krajowego Rejestru Sądowego prowadzonego przez Sąd Rejonowy Katowice-Wschód w Katowicach, Wydział VIII Gospodarczy Krajowego Rejestru Sądowego, pod nr KRS 0000503108, posiadającą numer NIP: 6351833415, numer REGON: 243518881, https://naszkonik.pl, zwana dalej „Organizatorem”.
2. Regulamin Programu Afiliacyjnego oznacza niniejszy dokument i jest jedynym dokumentem określającym zasady funkcjonowania Programu
3. Program jest skierowany do nieograniczonego kręgu odbiorców i ma na celu zachęcanie do korzystania z usług sklepu internetowego Organizatora. Program umożliwia Partnerowi (Afiliantowi) pozyskiwanie środków pieniężnych za Skuteczne Polecanie usług Organizatora oraz możliwość wykorzystywanie ich na zakup towarów oferowanych przez Organizatora.
4. Konto Partnera to oprogramowanie, w którym Partner może uzyskać informacje o pozyskanych środkach, statusach poleceń, a także może złożyć dyspozycję odnośnie do przeznaczenia pozyskanych środków.
5. Klient Organizatora to każdy podmiot, który przy wykorzystaniu serwisu https://naszkonik.pl zawarł z Organizatorem umowę sprzedaży towarów oferowanych w sklepie internetowym Organizatora pod adresem https://naszkonik.pl
6. Potencjalny Klient to każdy podmiot, który nie jest, ani nie był Klientem Organizatora.
7. Przez Skuteczne Polecenie usług Organizatora rozumie się polecenie, które w wyniku rejestracji Poleconego Klienta do serwisu https://naszkonik.pl z wykorzystaniem Linku Polecającego, na zasadach określonych w Regulaminie, skutkuje zamówieniem i opłaceniem przez Poleconego Klienta w pełnej wysokości przynajmniej jednego towaru oferowanego przez Organizatora w sklepie internetowym https://naszkonik.pl Skuteczne Polecenie skutkuje przyznaniem Partnerowi określonej kwoty wynagrodzenia, zgodnie z dalszymi postanowieniami Regulaminu.
8. Link Polecający jest to unikalny link przypisany indywidualnie do danego Konta Partnera, za pomocą którego Partner poleca usługi Organizatora Potencjalnym Klientom.
9. Polecony Klient oznacza Potencjalnego Klienta, któremu Partner zarekomendował usługi Organizatora poprzez przekazanie Linku Polecającego.
II Uczestnictwo w programie
10. Uczestnictwo w Programie jest dobrowolne i nie wiąże się z koniecznością uiszczania jakichkolwiek opłat.
11. Partnerem Programu może być każdy podmiot posiadający zdolność prawną i przynajmniej ograniczoną zdolność do czynności prawnych, który utworzył własne Konto Partnera lub jest Klientem Organizatora. Organizator zastrzega sobie prawo wyboru i weryfikacji Partnerów, którzy mogliby wziąć udział w Programie. W Programie nie mogą brać udziału wspólnicy, członkowie zarządu, prokurenci oraz pracownicy Organizatora.
12. Podmiot nie będący Klientem Organizatora uzyskuje status Partnera Programu, akceptując Regulamin podczas rejestracji Konta Partnera, co oznacza jednocześnie przystąpienie do Programu
13. Klient Organizatora uzyskuje status Partnera Programu, akceptując Regulamin przez pierwsze polecenie usług Organizatora za pomocą Linku Polecającego, co jednocześnie oznacza przystąpienie do Programu.
14. Partner, w celu polecania usług Organizatora, posługuje się indywidualnym Linkiem Polecającym, nadawanym przez system informatyczny Organizatora.
15. Partner ma obowiązek podawania prawdziwych danych identyfikacyjnych. Partner ponosi pełną odpowiedzialność za podanie nieprawidłowych danych identyfikacyjnych, w szczególności związanych z niemożliwością realizacji świadczeń przewidzianych w Regulaminie.
16. Partner ma możliwość wglądu i zmiany swoich danych przez swoje Konto Partnera.
17. Organizator zastrzega sobie prawo do weryfikacji poprawności danych identyfikacyjnych Partnera w drodze telefonicznego sprawdzenia ich poprawności lub skierowania wniosku wysłanego drogą elektroniczną o dostarczenie zeskanowanej wersji dokumentów identyfikujących Partnera. W przypadku braku potwierdzenia w ciągu 7 dni od dnia wysłania wniosku przez Organizatora lub nieprawidłowego potwierdzenia, Organizator ma prawo zamknąć Konto Partnera, przy czym Partner zachowuje wszelkie prawa uzyskane w trakcie Programu.
III Polecanie usług
- Polecanie usług Organizatora odbywa się poprzez przekazanie Potencjalnemu Klientowi Linku Polecającego
- Przekazanie Linku Polecającego może odbywać się w dowolny sposób, a w szczególności przez: przesłanie w wiadomości e-mail, przesłanie w wiadomości SMS, opublikowanie w serwisach społecznościowych (np. „Facebook”), opublikowanie na stronie internetowej, na blogu, itp
- W chwili kliknięcia w Link Polecający, w przeglądarce internetowej Poleconego Klienta zostaje umieszczony, jeżeli jego system na to pozwala, plik cookie (ciasteczko) identyfikujący Partnera, który zarekomendował usługi Organizatora.
- Jeżeli Polecony Klient skorzysta z usług Organizatora (zarejestruje w serwisie https://naszkonik.pl) przez przeglądarkę internetową, w której umieszczony został plik cookie przypisany do danego Partnera, to polecenie to zostanie przypisane do tego Partnera i będzie widoczne na jego Koncie Partnera.
- Partner jest informowany o zmianach statusów poleceń na adres e-mail oraz przez Konto Partnera.
- W chwili, gdy zamówienie Poleconego Klienta zmieni status na “Wysłane” w sklepie internetowym Organizatora https://naszkonik.pl. Partnerowi przysługuje jednorazowe wynagrodzenie za Skuteczne Polecenie, a Poleconemu Klientowi przysługuje rabat w wysokości 5% na każde zamówienie opłacone przez Poleconego Klienta.
- Organizator udostępnia Partnerom na Kontach Partnera aplikację ułatwiającą publikację Linków Polecających w serwisie Facebook.com oraz ułatwiającą przesyłanie ich na adresy e-mail.
- Uznanie faktu Skutecznego Polecenia następuje jedynie w przypadku, gdy polecenie zostało zrealizowane przez Link Polecający w sposób określony w punkcie 23; w szczególności polecenie nie będzie uznane jako Skuteczne, jeżeli rejestracja do serwisu https://naszkonik nastąpiła z innej przeglądarki lub innego urządzenia niż to, w których umieszczony został plik cookie, jak i w przypadku, gdy polecenie nastąpiło po fakcie rejestracji.
IV Wynagrodzenie
- Partnerowi za każdy przypadek Skutecznego Polecania usług Potencjalnemu Klientowi, przysługuje jednorazowe wynagrodzenie w wysokości 10% prowizji od ceny netto każdego zrealizowanego zamówienia.
V Aspekty techniczne
- Ważność plików cookie (ciasteczek) umieszczanych w przeglądarce internetowej Poleconego Klienta wynosi 60 dni.
- W przypadku, gdy kilku Partnerów poleciło usługi Organizatora tej samej osobie lub podmiotowi, wówczas Skuteczne Polecenie zostanie przypisane Partnerowi, który polecał usługi Organizatora jako ostatni na urządzeniu (przeglądarce), z której nastąpiła przez Poleconego Klienta rejestracja usługi (w jego Link Polecający kliknięto ostatnio).
VI Postanowienia końcowe
- Partner ma prawo zgłoszenia reklamacji związanej z uczestnictwem w Programie. Reklamacja powinna zostać przesłana na adres sklep@naszkonik.pl. Organizator ma obowiązek odpowiedzieć na otrzymaną reklamację w terminie 14 dni roboczych od daty jej otrzymania.
- Administratorem zbioru danych osobowych Partnerów uczestniczących w Programie jest Organizator.
- Organizatorowi przysługuje prawo do zakończenia Programu w dowolnym momencie, poprzez ogłoszenie na swojej stronie internetowej. W ogłoszeniu zostanie podany termin zakończenia Programu, nie krótszy niż 14 dni.
- Organizator ma prawo wykluczenia z Programu Partnera, który w ramach uczestnictwa w Programie:
- rozsyłał wraz z Linkami Polecającymi SPAM;
- w inny sposób naraził renomę Organizatora, w szczególności nie przestrzegając postanowień Regulaminu.
- Regulamin nie wyłącza żadnych postanowień innych Regulaminów lub Umów zawartych przez Partnera z Organizatorem.
- Regulamin może być zmieniony w każdej chwili, poprzez umieszczenie na stronie internetowej Organizatora lub powiadomienie elektronicznie pod wskazany w Koncie Partnera adres e-mail. Jeżeli Partner w ciągu 14 dni od ogłoszenia zmiany nie zgłosi braku akceptacji, przyjmuje się, że Partner zmiany zaakceptował. Partner nieakceptujący zmian w Regulaminie nie będzie mógł dalej korzystać z Programu, jednak zgromadzone środki pieniężne będzie mógł wykorzystać.