Sposoby składania zamówień

 Składanie zamówień:

1. Poprzez sklep internetowy https://naszkonik.pl – Umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia. Po skorzystaniu z koszyka naszego sklepu internetowego, wypełnienie formularza oraz wyboru opcji płatności i dostawy otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia w naszym sklepie. Wiadomość będzie zawierała nr zamówienia, który będzie pomocny w realizacji transakcji i przy ewentualnym kontakcie z naszymi pracownikami. Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji, w przypadku zamieszczenia w formularzu zamówienia niekompletnych lub błędnych danych.
Klienci, którzy złożyli zamówienie i zostało ono potwierdzone mogą sprawdzać stan swojego zamówienia poprzez wejście w menu „moje konto” znajdujące się w prawym górnym rogu naszego sklepu.

2. Poprzez Allegro – Umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia.

Zmiany w zamówieniach:

Zmiany w danych przekazanych podczas składania zamówienia np. adres dostawy czy zmiana sposobu płatności można dokonać wysyłając stosowny e-mail na adres sklep@naszkonik.pl

Odwołanie zamówienia:

Chcąc odwołać zamówienie wyślij e-mail na adres sklep@naszkonik.pl. Nie anulujemy zamówienia w momencie gdy jest zaczęta realizacja lub paczka została już wydana kurierowi.

Ceny podawane przy produktach są cenami brutto zawierają podatek VAT. Sklep Inovpol zastrzega sobie prawo do zmiany cen w przypadku, gdy zamówiony towar jest chwilowo niedostępny w magazynie, a w nowej dostawie jego cena ulegnie zmianie.

Gwarantujemy, że o każdej zmianie ceny (z przyczyn od nas niezależnych) poinformujemy każdego Klienta telefonicznie i/lub mailowo dając możliwość wyboru: akceptacja nowej ceny lub anulowanie zamówienia bez żadnych konsekwencji.

W przypadku towarów wyprzedażowych/promocyjnych oferta jest aktualna do wyczerpania stanu magazynowego.

Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie zostały legalnie wprowadzone na polski rynek, są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych.