Sposoby składania zamówień
Składanie zamówień:
1. Poprzez sklep internetowy https://naszkonik.pl – Umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia. Po skorzystaniu z koszyka naszego sklepu internetowego, wypełnienie formularza oraz wyboru opcji płatności i dostawy otrzymasz wiadomość e-mail z potwierdzeniem zamówienia w naszym sklepie. Wiadomość będzie zawierała nr zamówienia, który będzie pomocny w realizacji transakcji i przy ewentualnym kontakcie z naszymi pracownikami. Zamówienie nie zostanie przyjęte do realizacji, w przypadku zamieszczenia w formularzu zamówienia niekompletnych lub błędnych danych.
Klienci, którzy złożyli zamówienie i zostało ono potwierdzone mogą sprawdzać stan swojego zamówienia poprzez wejście w menu „moje konto” znajdujące się w prawym górnym rogu naszego sklepu.
2. Poprzez Allegro – Umożliwia szybką i automatyczną obsługę zamówienia.
Zmiany w zamówieniach:
Zmiany w danych przekazanych podczas składania zamówienia np. adres dostawy czy zmiana sposobu płatności można dokonać wysyłając stosowny e-mail na adres sklep@naszkonik.pl
Odwołanie zamówienia:
Chcąc odwołać zamówienie wyślij e-mail na adres sklep@naszkonik.pl. Nie anulujemy zamówienia w momencie gdy jest zaczęta realizacja lub paczka została już wydana kurierowi.
Ceny podawane przy produktach są cenami brutto zawierają podatek VAT. Sklep Inovpol zastrzega sobie prawo do zmiany cen w przypadku, gdy zamówiony towar jest chwilowo niedostępny w magazynie, a w nowej dostawie jego cena ulegnie zmianie.
Gwarantujemy, że o każdej zmianie ceny (z przyczyn od nas niezależnych) poinformujemy każdego Klienta telefonicznie i/lub mailowo dając możliwość wyboru: akceptacja nowej ceny lub anulowanie zamówienia bez żadnych konsekwencji.
W przypadku towarów wyprzedażowych/promocyjnych oferta jest aktualna do wyczerpania stanu magazynowego.
Wszystkie towary oferowane w naszym sklepie zostały legalnie wprowadzone na polski rynek, są fabrycznie nowe oraz wolne od wad fizycznych.